Cnsemrh bende cuma doğum yaptım geçen gece iyi emmeye başladı bugün ve bu gece mama vermedik mesela. Ama sürekli emzirmeye çalıştım süt insin diye. Pompala filan sağdım. Kimyon yedim meselaa çorbalarda hep iyiydi. Ama siz stres yapmayın kimsenin lafına bakmayın elalem dediklerimizin dışarda tam kol gezdiği zamanlardayız. Biberona alışıp memeden süt emmek bnm kızıma zor geldi. Bende şuan ne kadar ağlasa da mama vermiyorum beş dk sonrs mecbur yemek zorunda kalıyor, 😅