BezelyemiBeklerken Kızlar merhaba 32 haftalık hamileyim uyurken sol yada sağ tarafıma yattığımda bebek sadece sağ tarafıma veya sol tarafıma toplanıyor gibi oluyor karnımın bir tarafı şişiyor bir tarafı iniyor böyle olması normalmidir acaba teşekkür ederim şimdiden
Halaloy7 BezelyemiBeklerken evet çok normal. Öyle durumlarda dizlerini karnına falan çekmiş pozisyonda oluyor hiç endişelenme
Minigimm0611 BezelyemiBeklerken Benım yatarkende öyle ayaktaykende öyle 30.haftadan beri normal dedi doktorum.
BegumIscanTunc BezelyemiBeklerken 31+6 haftalığım 30 haftadan beri hep sağ tarafa toplanıyor doktorumada sordum kontrolde Nst’ye bağladı sancı çıkmadı Allah’a şükür ama toparlanma olması iyi değil dedi rahim kasılmasından dolayı toparlanıyor dedi o yüzden sürekli hareket ve toparlanma durumunu kontrol ediyorum her hafta kontrole gidicem yarın kontrolüm var tekrar Nst’ye baglanicam