Hanımlar merhaba, şu an ilk bebeğime hamileyim. 25+4 Haftalık olduk. Son 1-2 haftadır, idrar kaçırmalarım başladı. Güleyim mi ağlayayım mı bilmiyorum.😂😂 gebelikte idrar kaçırmanın normal olduğunu biliyorum fakat bunun İçin biraz erken haftalarda değil miyim sizce de ? 🤦🏼♀️