Mbuglem benimde hafif sancı vardı dün gece sabah oldu 1 gibi lavaboya gittim baktım kese şeklinde sarı renginde sumuksu akıntı geldi kese şeklinde bende bebeğin suyu sandım gittim hastaneye doktor iltihap gelmiş dedi ama 2 cm açıklık hafif sancın var istersen suni sancı verelim dedi bende tamam dedim çok şükür 8 saatte doğurdum kazasız belasız bu benim ikinci doğumum du ilki çok zordu bu zordu güzeldi gene ilkine göre