Kızlqr bende polikistik over var var 53 e kadar çıktı ben dostinex kullandım aynı zamanda yasmin kullanıyorum doktorum 7 ay çocukk düşünmüyoruz dedi çünkü bu değerle zaten hamile kalamıyordum bende 3 aylık yasmin aldım korunma hapı bilirsiniz onu da doktor yazdı koruncaksın dedi aynı zamanda adet düzensizliğim ve küçük kistlerim vardı neyse doktor 5 hafta sonra bidaha test verdi prolaktin ben test verdim 0 a düşmüştü çok sevindim ilacın faydasını gördüm ama doktor dedi ki 5 ay daha beklemene gerek yok ama bidaha değerin yükselmesin diye yasmini bitirr en azından adetin düzene girsin ve elindeki ilaç bitsin sonra gün aşırı üç gün ilişki dedi bende de sabırsızlık var kararsız kaldımm ilacı bıraksam mı yoksa iki ay daha devammı etsem siz olsanız ne yapardınız