Kızlar 29+3 haftalık olduk şükür çok büyük bi göbeğim olmadı şimdiye kadar göbeğimde çatlak da olmadı ama gebelikten önce de kocaman olan göğüslerim şimdi oldu 1 tanesi kafam kadar ve aşırı çatladı bebek yağı kullanıyorum ama engelleyemedim gebelikten sonra ne kullansam geçer acaba bi de tekrar küçülürler mi bu göğüslerle yaşamak zor 😅😅