Bir buçuk iki haftadır falan karnım acıyor. 2 gündür baya şiddetlendi. Acile geldik. Doktor rahim ağzında yumuşama var, karnında baya sertleşmiş dedi ve yatış verdi. Daha 28 haftalık hamileyim. Böyle olup zamanında doğum yapan var mı? Erken doğum olmasından çok korkuyorum 😣