18+5 günlük hamileyim. Bir önceki postumda kasık ağrısından bahsediyordum belalar peşimi bırakmıyor. Yatıyordum uzatma kablosuna şarj aletim takılıydı. Telefonum gerilince kabloyu yukarı çekmek istedim dokunduğum an elektrik çarptı hemen elimi çektim ama akımı hissettim. Bebeğe bir şey olmuş mudur?