Ilkayy anlayabiliyorum geçen sene ilk hamileliğimde bende aynı sıkıntıları yaşadım hep zorlu geçti , insanı maddi manevi yorup yıpratıyor. O yüzden çok iyi anlıyorum seni.Bilge Hastanesi harici Asya yı da duyuyorum baya ve giden çok kişi var fiyatı da makul. Kafanı karıştırmıyım gerçi yardımcı olmaya çalışırken… 🙂 Bu arada ikili test yaptırdınız mı, yaptırdıysanız hangi hastanede ne kadara yaptırdınız? Benimde önümüzdeki günlerde ikiliye girmem lazım ama hala kafamda oturtamadım bir türlü nereye gideceğimi 🙄