ReyyanKBektas Arkadaşlar ben şekerimden dolayı şu an okan üniversitesinde takip alındım.Doğum o yüzden oraya aldırmam gerek doktor tavsiyeleriniz gerekiyor hangi doktor gitmeliyim maliyeti ne olur yeni doğum yapmış olan var mı orada