Eylemmm1655 Kizlar benim göbeğim hep buz gibi ne giysem bakıyorum buz gibi olmuş sıcak havada bile usuyo göbeğim gebeligimin basindan beri sizde de öyle mi acaba merak ettim normal bisey mi bu acaba
Cimen_1409 Eylemmm1655 bende hep merak ederdim sadece bnm zannederdim benimde buz gibi oluyor gece yatakta bile buz gibi
Fatos_teke46 Eylemmm1655 bebeğin anne karnında uyguladığı baskıdan dolayı soğuk oluyormuş bnde haftalar önce bunun farkına varmıştım elledigimde neresi soğuk olsa aha orda bebişim diyorum anlıyorum ve ellememe tepki verip vuruyor direk 😁
Deniz59 Eylemmm1655 şuan baktım da sıcakmış 🤣 heralde ben bazen göbek açık geziyorum o yüzden üşüyo bilemedim
Minigimm0611 Eylemmm1655 Yok canım o olamaz işte çünkü amniyon sıvısı 37 dereceymiş soguktan ve sıcaktan koruması için bebeği.günlük açıklamalarda okumustum bu bilgiyi.