Hande_ctn Sulearas Bende Bugün gittim sordum bebeğin sırtı oradaymış öyle hissetmen normal eğer 3 4 saatte bir oluyorsa kendini doğuma hazırlar dedi erken doğum riskin gözükmüyor korkulacak birşey yok dedi çok şükür 🙏🏻🙂
Sulearas Hande_ctn he yok o zman oldu gecti benimde olablr o zaman hareketleri de biraz daha sakin gibi aksama dogru biraz dha hareket edıyor nedne oyle oldu anlayamadım
Hande_ctn Sulearas ya biz gündüzleri hareket halinde olduğumuz İçin o uyuyormuş içeride akşamları oturunca da hareketleniyormuş 😂
Sulearas Hande_ctn hareketli olsunlar aklımız onalarda kalıyor ins Allah tüm annelerimize nasp etsin kucagımıza almayı
kelebeklerdeniz23 Sulearas Aynı haftalardayız aynı şikayetler var. Bir önceki kontrolde toplanma olayını sordum bebek de toplanıyor olabilir yalancı rahim kasılması da olabilir doğuma hazırlık dedi. Kanama ağrı olmadığı sürece sorun yokmuş.