Minnakbiranne1 Herkese merhaba. Hamilelikte kalıcı oje yaptırılmasının sakıncası var mıdır böyle bir şey duyan oldu mu acaba hiç?
Zeynepplt63 Minnakbiranne1 ilk hamileyilm yorumun saçma Allah aşkına ojenin hamileliğe ne zararı olabilir eline sürüyorsun içine değil 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Kimkibu Minnakbiranne1 kalıcıyı bilemiylrum ama benim doktorum ojeye karşı.. şöyle oje herhangi bir sıkıntı yaratmıyor o kadar cok ancak cıkartmak için kullanılan asetonların zararı büyükmüş.. o yüzden ben hic kullanmadım.. kalıcıyı bilemiuorum elbetteki
Bircen_12 Minnakbiranne1 Ben hamilelikten önce her ay düzenli yaptiriyordum çok severim ama hamilelikte çok özel bir günün yoksa yaptırma bence.Işın ve kimyasal kullanıyorlar bende yaptırmıyorum normal oje de ayda yılda kullanıyorum normal ojenin çok değil ama asetonun kokusu ve yapısından etkileniyor bebişler
Minigimm0611 Zeynepplt63 Kalıcı oje demek istemiş hanfendi sanırım tam ifade edememiş. onunda yapılısı normal oje sürümü gibi olmadıgı ıcın sorulabilir bir soru aslında.
Emofoise Doktorum yaptır bişey olmaz dedi ama ben yaptırmadım hatta ilk hamileliğim de hiç normal oje bile sürmedim bu ikinci şiödi sürüyorum
Cnndygu Merhaba, ben kuaförüme sordum yapmayı kabul etmedi. Işın olduğu için tehlikeye atma dedi. Bende o yüzden yaptırmadım