11+1 oldum doktora gittik 2 hafta sonra gelin dedi cinsiyet için ama 13 haftalık belli olur mu
Erkek kendini çabuk gösterir diyorlar acaba gördü de emin olmak için mi 2 hafta sonra çağırdı ayyy cok heyecanlıyım erkek kız farketmez tabi ama herkesssss erkek diyor kalbim başka istiyor :))))))))) siz nasılsınız