Ben orda doğum yapmayı düşünmüştüm . Doğum zamanı gittiğimde nöbetçi Nuray alır diye bi doktordu alttan muayenede çok sert davranmıştı ağlayarak çıkmıştım hastaneden. Ama önceki akşam gittiğimde dünya tatlısı bi doktor vardı adını hatırlamıyorum. Genel olarak doktorlardan memnunlar diye duydum sadece söylediğim doktor için bi kaç şikayet okumuştum .