Ben normal doğum yapmış biri olarak soyleyeyim ayni sizler gibi merakla doğuma girmistim her detayini yasamak hissetmek istedim. Ne hissedecegimi yasayacagimi bilmiyordum o yüzden hic korkmuyordum… Uzun sürdü vs ama çıktığım anda kendimle gurur duyuyordum. Cok guzel bir deneyim. Bebeginize kavusmaya odaklaninca çok keyifli gececektir eminim.Doğum gerceklesti. Cok değişik bir mutluluk vardi ve yeniden doğmuş gibi hissediyordum enerjiktim. Şimdi yine ayni heyecanla ikinci doğumumu bekliyorum. Az cok ne hissedecegimi vs biliyorum ama yine de her doğum farklidir yeni tecrubedir yeni bir kavusmadir. Cok heyecan verici birsey ya aylardir zorluguyla guzelligiyle karnimda hareket eden yüzünü elini ayağını görmediğim can parcama kavusma hayali cok enteresan duygular Allah’im her hamile anne adayina bebegine sağlıkla kavusmayi nasip etsin. Herkese kolaylıklar diliyorum.