Babybump ben de dilaltı hap vermişti doktorum sabah 7.30 gibi , 1e kadar bir şey olmadı , regl sancısı hafif, sonra suyumu doktor açtı, ondan sonra şiddetlendi, 10 dkda 1 gelmeye başladı sancılar, saat 5.30 doğum yaptım. Doğum sırasında güçlendirici falan vurdular, ıkınmam için