Zeysezer Kızlar çok korkuyorum dün öğrendim hamile olduğumu şimdi az önce çamaşırımda kahverengi bi leke gördüm altımı sildiğimde gelen bi şey olmadı ama çok sıkıntılı bi süreçteyim ailevi problemler falan çok korkuyorum düşük değildir dimi 😣
metehaninannesiii Zeysezer normalde yerleşme kanaması oluyor kahverengi o haftalarda ama eger içiniz rahat etmek isterse bi acile gidin derim
Didemipeks Zeysezer bende 16. Haftama kadar yaşadım. Doktora git muhtemelen progestan verecektir. Ama evde bekleyip geçmesini bekleme içini ferah tut🙏
Mom789 Zeysezer tatlim lekenin her turu biseyin iyi veya kotu habercisidir bence bir doktora görünün yada sorun isterseniz insallah sağlıklıdır 🥰
-PembePapatyam- Zeysezer eski kan gelince kahverengi oluyo genelde ama hemn telaş etme doktoruna git fitil başlatır stres yapma
TazeAnnee6767 Zeysezer Canm yerleşme kanaması aynısını bnde yaşadım kırmızı ve çok gelmdgi sürece sıknti değil bnmde 5 6 damla3 birseydi ve doktra gdcegm ertesi akşamı geldi doktra soledm yerleşme kanaması dedi
Zeysezer Sağolun kızlar teşekkür ederim biraz içime su serptiniz sabah kan vercem inşallah kötü bi şey yoktur