Emzik 3-6 ay almayın belki ihtiyaç olmayacak istemeyecek , pudra asla 🙅♀️ almayın hiçbir çocuk doktoru kullandırmıyor ciğerlere zarar veriyor, biberon 3-6 almayın belki gerek kalmayacak .. 0-3 ay tulum zıbın sayısında nir kaç azaltma yapabilirsiniz çabuk büyüyorlar , nevresim takımı 4 adet çok fazla ben 3 yaptım bir de saten 4 tane gereksiz bence … şampuan mustela , nemlendirici alın mutlaka mustela , pişik kremi bepanthol, deterjan granüllü sabun tozu ve abc nin sıvı sabun ve yumuşatıcısı kullanıyorum ama çok az az ve hassa durulama bebek ayarımda yıkıyorum … aklıma gelenler bunlar mendil fazla olsun en az 30 adet kadar birdaha almasınız nide şapka yazda olsa kış da olsa kullanın bebek kafadan üşür