Gop kadın sağlığı merkezi Dr Fahri İnanı öneririm bebek istediğim için tedaviye gitmiştim ve bir çok doktordan sonra bana en doğru tedaviyi uygulayan kendisi oldu. Karşınızda bir doktor değilde sanki öğretmen var herşeyi öyle güzel ve uzun anlatıyor ki soru sormanıza bile gerek kalmıyor kafanız çok rahat bir şekilde çıkıyorsunuz yanından. Çocuk tedavisi bazen çok masraflı olabiliyor ve Fahri bey kesinlikle bunun farkında çünkü hiç bir gereksiz test veya ilaç vermiyor anlaşmalı olduğu eczane var bir çok ilacı ve iğneyi çok daha uyguna almanızı sağlıyor. Kesinlikle tavsiye ederim. ☺️