Bize tüp bebek harici çocuğunuz olmaz dediler tüp bebek tedavisine başladık kasığında kist var onu alıcaz dediler soranus tüp bebek merkezinde bursanın en ünlüsü vajinal yoldan kapalı ameliyat oldum genel anestezi ile meğer o sırada rabbimin mucizesi 4 haftalık hamileymişim çocuğuma çok şükür bir şey olmadı daha sonra medicabil seda eymen bolata gittim oda bir değişik ki bizimle inatlasti ve çocuğumuzun kalp sesini dinletmedi bize bak işte burda atıyor dedi döndü ne tahlil ne bir şey ilgi sıfır o kadar moralim bozuk ki şu an bir şey olsa arayıp danışabileceğim bir doktorum yok ki ameliyat geçirdiğim için sorunlu bir gebelik yaşıyorum kanamam falan oldu o kadar tedirginim ki anlatamam