Asilinannesi35 İzmir’de yasayanlara soruyorum. 17 gün sonra doğumum var egepol veya Medicana Hastanesi’nde doğum düşünüyorum fikri olanlar veya doğum yapıp tecrübe sahibi olanlar fikirlerinizi alabilir miyim.
Mrvkml Ben can hastanesi ne gidiyorum memnunum ama medicana da iyi diyorlar egepol hakkında bi fikrim yok
EKB Ben medicana’ya gidiyorum. Hastanenin özellikle temiz ve hijyenik olması açısından çok memnunum. Ayrıca ilgi alaka yönünden de çok iyi. Doğumum nasip olursa inşallah orada olacak. Odalarını gezdik, geniş ferah ve temizdi.