Hanımlar biz 22. Haftada detaylı ultrason yaptırmıstık çok şükür bebeğimizin bir sağlık sorunu olmadığını öğrendik🙏🏻 Ama şöyle net bir surat resmi alamadık bebeğimizin😢 şimdi 30. Haftamızı geride bıraktık eşimde bende görmek için çok hevesliyiz gittiğim doktorun malesef renkli ultrasonu yok. Anı kalsın istiyoruz sadece suratını görüp, güzel bir resim alabilmek için istanbulda önerebileceğiniz görüntüleme merkezi var mı acaba?💗