en_guzel_emanetlerim Selinozsoy çok zor geliyor artık evet dün hastanede bi teyze şey dedi rızkı daha dünyaya yazılmamış kızım allah rızkını hangi saatte dünyaya yazdıysa o zaman gelir dedi pamuk gibi oldum çok hoşuma gitti 😍😍