-fabulousmom1 İki gün önce 0.727 çıkmıştı özelde kan vermiştim. şimdi acilde verdim <2.30 yazıyor. Yükseliyor mu yani?
2inciannelik -fabulousmom1 aynı hastanede mi yaptınız .. ben farklı iki hastenede vermiştim kan bu şekilde çıkmıştı her hastanenin değer aralığı farklı oluyor . Bu süreçten geçtim çok yaşadığım için sizi anlıyorum . 5 den küçük olunca negatif sayılıyor
Busragmc -fabulousmom1 2 günde az yükselmiş ama yine de yükselmiş yani. İnşallah hamilesindir Allah gönlüne göre versin canım. Sağlık ocağında da verebilirsin kan bu arada bence 1 hafta falan bekle sağlık ocağına git kan ver tamamsa doktordan randevu alırsın
Silvergirl -fabulousmom1 eğer farklı yerlerde yapıldıysa laboratuvar farkından dolayı değer 1-2 oynamıştır ama 5′ten aşağısı maalesef negatiftir
Omay0707 Böyle başlarda düşük olup sonradan yükselen de var bence 2 gün sonra tekrar ver zaten varsa 15 20 cıkar betan inşallah vardır canım ❤️
-fabulousmom1 Busragmc farklı yerlerden verince şüphelendim eğer yükselmeseydi 0.100 falan çıkardı. İnşallah yükseliyordur 🤲🏽
Silvergirl -fabulousmom1 5′e kadar olanlar vücuddaki beta hormonudur ama hamilelik deildir.yükselmiş gibi görübüyor ama 5 altı negatiftir :(
ilayda-95 -fabulousmom1 Değişik hastanelerde vermişsiniz her hastanenin lab cihazının hassasiyeti farklıdır bundan dolayı 5ten küçükler negatif diye biliyorum malesef 😕