Masalannesii Kızlar 32 haftalık hamileyim kızımızı bekliyoruz bugün sabahtan beri karnım dik resmen yani dik derken normalde yuvarlakti ama şimdi öne doğru toplandı yuvarlak karnım öne doğru uzadı bunun sebebi nedir acaba yasan varmı bu durumu
-Ayca- Masalannesii o haftalardan sonra sonra karnın şekilden şekile giriyor hele 37 38 de yamuluyor resmen 😂 ben şuan 38+4 oldum. Karnım sürekli şekil değiştiriyor .
Dubletombikdoner Totosunu yaslamıştır 😂 yani benim kizda bi yamuk duruyor bazen 😁 içerde ne yapiyor hic bilmiyorum tuhaf tuhaf sekiller aliyor 😂
Masalannesii Dubletombikdoner olabilir totosunu dayamış sanırım sertleşiyor bide karnım yami ilk gebeliğim olduğu için tecrübem yok acaba doğum pozisyonumu alıyor diye düşündüm kendi kendime
Dubletombikdoner Masalannesii Bas asagi duruyorsa dizleri falan olabiliyor 😁😂 yani tam goremiyoruz içeriyi uzadıkça uzuyor karnimiz 😁😂 okşa duzelir 😊
Masalannesii Dubletombikdoner hangi pozisyonda duruyor bilemiyorum ama karnımın her iki yanı da taş gibi 🤭
Yumurcakk Benimde göbek pot oldu 3 haftadır düzelmedi bebekler doğum pozisyonuna gecıo değişio kuzum🥰