goncacan 16+4 gunluguz ama bebegin hareketlerini hala hissedemiyorum bu ilk bebegim ama siz ilk ne zaman hissettiniz merak halindeyim cevap verirseniz cok sevinirim simdiden herkese tesekkurler
Mervezngn 19. Haftamdayım su iki gündür net hissetmeye başladım oda günde 2 3 defa 16. Hafta daha erken
kbra97melegi canim keske öyle kolay olsa daha cok minik erken hissetmen icin ben bile 24 filan net hissetmeye basladim biraz daha bekliceksin malesef
Arenn goncacan bende 17 haftaligim hissetmiyorum ilk gebeligim sadece dun iki kere pit pit yapti dahada malesef 😄😄
Nunnu27 goncacan bende 17 de hissetmiştim ilk kelebek kanat çırpması gibi bişidi endişelenme yani çok erken ☺️
Zeynepeymen goncacan kız bebekler gec hıssedılıor. Kızıma 4 aydan snra hıssetm oglumu 2 aylıkken bile hıssettm
Nehirrr goncacan daha erken hissetmek için 19+2 de hissettim sonra iki hafta hissetmedim ondan sonra sürekli hareketlerini hissettim tedirgin olmayın bazı bebekler geç hissettirir🤗🤗🤗
demiray goncacan ilk gebelikte 20 24 hafta arası hissetmezsen sıkıntı diye biliyorum ben tam anlamıyla 20. Haftamda hissettim. Daha erken senin sabret biraz 😊 sonra bi hareketlenmeye başlayınca durmuyo yaramazlar