Dogu Çoğu isim Arapça ve Farsça’dan oluşuyor zaten. Mesela yabancı olsanız Milena mı yoksa Eva mı? Diye sorsanız yadırganmaz çünkü normal gelir hani düşünülür ki bu kadın yabancı, bunların âdetlerine uygun isimler bunlar. Ama Türkçe/Farsça/Arapça isimler varken neden elalemin İngiliz’inin, Amerika’lısının ismini vermeliyiz. Neyse herkesin zevki kendine nasıl olsa burada isimler nasıl diye sormadınız, hangisi diye sordunuz. Milena diyorum tınısı daha hoş anlamı da mükemmeliyetçi. Eva kırtasiye malzemesi Türkiye’de yaşıyorsanız çocuk zorluk çekebilir bence. Eva zaten Havva demek.