İlk doğum spinal sezeryandi benim çok ağrım vardı ama tamamen bünye ile ilgili diye düşünüyorum birde ben baya sorunlar yaşamıştım eşimin ailesiyle o gerginlik yüzünden toparlanma süreci uzadı. Ama şöyle söyleyeyim parmağından kan grubuna bakıldı diye 1 hafta elim açıyor diye gezen insandım ( asla şaka değil) sezeryan olacağımı duyan herkes yandık diye birbirine sarıldı filan ama ben o gün heme ayağa kalkmak bebeğimi almak istedim herkes şok 😃😃 O öyle bir mucize ki tak dye ayağa kaldırıyor seni. Şimdi Allahın izniyle ikinci bebeğim için gün sayıyorum