supermommm Merhabalar anne adayları bebek bekleyen var mı bu süreci beraber degerlendirelşm gün gün ovilasyon testi ile takip edeceğim bana eşlik eden var mı
Melek__55 supermommm ben dün yaptım test ama emin olamıyorum yumurtalma mi diye nasıl atabilirm buraya fotoyu ya bir türlü atamadm
supermommm derya45 benim bugün 4 olacak canım daha önce ben 2 kez Hamile kaldım ama düşükle sonuçlandı