Kızlar 2 gündür gecem gündüzüme karıştı kuyruk sokumu ağrısından. Düşmedim çarpmadım uzun süre oturmadım da ama sanırım kıl dönmesi çıktı şu sn neredeyse ceviz büyüklüğünde bir apse var ucu yok sadece şişlik ve acı. Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum sanırım cerrahi müdahale yapmazlar bu durumda. Zaten hamile olduğum için çok müdahale edeceklerini de sanmıyorum ama bildiğiniz işe yarayan en azından ağrısını dindirecek her türlü koca karı yöntemine ihtiyacım var 😭😭