Merhaba anneler; ilk gebeliğim 23 haftalık hamileyım….5.haftadan beri miğde bulantısı/kusma çekiyorum kusma şikayetlerim azalsada 2 gnde bir kusuyorum. 4 prilam ve zofran alıyorum ama tak diye kesmiyor hiç bir şey miğde bulantımı…psikolojım çok bozuldu çok mutsuz olmaya başladım bebegımle bile konuşmuyorum pek…eşimin yaptıgı yemekleri bile yiyemiyorum..benm gibi olup tecrübesini veya tavsiyesini paylaşabilecek anneler var mı gerçekten çok ihtiyacım var