Ben de aynı durumdayım, özellikle tuvaletim varsa iyice sertleşiyor. Geçen hafta acile gittik hatta korktum durumdan, sancı çıkmadı açılma da yoktu. Günde böyle 5 10 kere olmadı normal dedi. Sertleşir ve 20 dakika geçmezse gel dediler . İnş her şey yolundadır ben de çok korkuyorum