Tazeanne95 Arkadaşlar 18+0 haftalık hamileyim biraz oturumca vs karnım çok ağrıyor yemek yedik daha snra çay içtik çaya babannemlere gittik oturduk 1-2 saat oturayım karnım agrıyor normal mi acaba
Maideee1 Tazeanne95 bende 16+3 üm benim de ara ara sancım oluyo karın ağrısı gibi de oluyo yarın doktora gideceğim bakalım inşallah bir sıkıntı yoktur. Sizde kasıklarda sanciniz oluyo mu peki
Liyuzamom Tazeanne95 Biz daha 5+3 üz karın ağrısı öyle bir geliyor ki dayanamıyorum ama çok kısa sürüyor 2 3 dk anca korkuyorum hatta. Doktoruma sorucam bu cuma kontrolümüz var inşallah normal bi şeydir
Tazeanne95 Maideee1 o ilk haftalarda çok oluyodu ama şimdi karnım agrıho böyle değişik bi agrı ya anlatamıyorum ki. İnşallah önemli bişey yoktur sizde de bende de🤲🏻
Tazeanne95 HavvaMerve bilmiyorum normalde uygulamadan takip ediyodum adet günlerimi ayın ortası gibi ya da 20si gibi başlıyod 1 hafta oluyodu ama bence onunla alakalı değildir ya çünkü 18 haftalık yani🤔
Tazeanne95 Liyuzamom sizinki daha çok yeni o yüzden agrıyo o gayet normal hormonlar değişiyo rahim kendini hazırlıyo bi sorun yok yani👍🏻
HavvaMerve Tazeanne95 Her ay bu agrılar oluyor çoğu hamileler de günleri yaklaştığın da o yüzden söyledim yada acaba ağır iş mi yaptınız yada üşüttünüz falan mı 🤷🏻♀️
Tazeanne95 HavvaMerve yoo hiçbi iş yapmadım karnım mı büyüyo acaba ya kötüye yormak istemiyorum inşallah bişey yoktur
HavvaMerve Tazeanne95 Kötüye yorma canm kötü düşünme evet rahmin büyüyor karnın da büyüyor o da agrı yapar
Tazeanne95 Liyuzamom yok yok korkulacakbişey yok😊bana doktorum öyle söylsmişti yani içiniz rahat olsun🤲🏻