damlatolgakaya Merhabalar canımı sıkan bir konu var onu sizinle paylaşmak istiyorum. Ben 25 haftalık hamileyim ve çok hareketli bir bebeğim var sürekli hareket eden hatta çok sert tekmeler atan disaridan bile karnımın hareket ettiği gözlenirdi iki gündür bebeğimin hareketleri çok yavaşladı varla yok arasında ve ben çok korkuyorum acaba önemli bişey mi var diye çok huzursuzum aranızda böyle olan var mı ? Beni aydınlatabilir mısınız biraz ilk gebeliğim bu arada ilk defa böyle bişey yaşıyorum bir sıkıntı yoktur değil mi hareketleri yavaşladı biraz
Minik_kalplim_ damlatolgakaya 24.haftadayım bnim nerdeyse 3 gün oldu az hareket ediyor dünde doktor iyi dedi herşeyi
Ayseninoglu21 damlatolgakaya canim genellikle yerleri daraldigi icin hareket azaliyor. Cikolata falan ye bakalim hareketleri cogalacak mi icim rahat etmiyorsa doktorada gidebilirsin. Kendini yorduysan o yuzdende olabilir bebiste yorulmuştur guzel annesi😘😘
Lotte92 damlatolgakaya 24 haftalık hamileyim, aynı şekilde hareketli bir bebeğim var dışardan görülürdü. İki gün hiç hissetmedim ödüm koptu, gayet iyiymiş. 26-27 haftalık olduktan sonra hissetmezsek tehlikeliymiş, şimdi normal dedi doktor.
damlatolgakaya Asyaayaz1 Evet az da olsa hissediyorum ama hiç böyle olmazdı en başından beri böyle olsa hiç korkmayacağımda sadece iki gündür böyle
Minik_kalplim_ damlatolgakaya normalde iyidi bikaç gündür öyle hiçmi hissetmiyorsun yoksa derinden de olda duyuyor musun ?
Minik_kalplim_ damlatolgakaya benimde öyleydi işte endişelenme azda olsa duyuyoruz bikaç güne canlanır yeniden 😁
Ayseninoglu21 damlatolgakaya Allahin izniyle bisey olmaz canim bol bol tatli seyler ye bide yorma kendini.
damlatolgakaya Lotte92 İnşallah bir sn once düzelir insan böyle çok huzursuz oluyor. Yeter ki sağlıklı olsunlar da Allah’tan başka bişey istemeyiz yani