Cansu13 yesim00 bende 24. Haftamda yaşadım canım 2 gün hissetmeyip korkmuştım 3. Günde az da olsa hissettim ama doktorum bu haftalarda çok normal olduğunu söylemişti bana
Burcunuz yesim00 18+4 uz ikinci gebelik hennuz hiç hissetmedim 2 hafta önce doktor 10 güne hissedersin dedi ama hissetmiyorum kız bebis gecmi anlaşılıyor anlamdimki
Deletedmom_5 Haftaya kadar zaten her gün hissetmezsin 2 -3 günde bir hissedersin bu düzensizlikler cok normal