Cigdem175 yumuşatıcı kullanmayın. Hem kokulu, hem kimyasal hem de gerek yok. Kızım 2,5 yaşına geliyor hala yumuşatıcı kullanmıyorum. İlk 1 sene granül sabun kullandım. Hacışakir ve dalan. Ama sonra makinede tıkanma yaptı, motorda birikmiş sabun, makine çalışmadı. Sabın kalıbını temizledik düzeldi. ariel ve omo bebek kullandım sonrasında da. Granül sabun kullanırsanız 4-5 kere durulama yapın birikme olmasın motorda. Bir de kendi çamaşırlarınızı da aynı deterjanla yıkayabilirsiniz, çünkü benek hep kucağınızda, oluyor ve siz kendinize normal deterjan kullanınca bebek ister istemez yine o deterjan kokusına maruz kalıyor.