busranurrr Arkadaşlar pazartesi günü Doğum yaptım bugün 5inci günümüzü dolduruyoruz yenidoğan sarılığından çok korkuyorum bugün bebeğim gözüme çok fazla sarı gelmeye başladı süt sıklığı ne aralıkta olmalı sizce ne zaman düzelir sabah idrarını yaptı daha yapmadı 😔 iyice bunalmış durumdayım şuanda yardımcı olurmusunuz
Sefaat busranurrr canim yarim saatte bir emzirmeye calis biz bu sekilde atlattik emmek istemede zorlayin bi iki ceksede faydasi olur zaten midesi kucuk cabuk doyar
Aycann busranurrr sürekli emzirmeye çalışın ama eğerki sarı görünüyorsa doktora da götürün emzirmeyle geçicek gibiyse zaten ona göre bir tedavi uygularlar kesinlikle doktora götürmekte fayda var.
YazCilegi busranurrr ortada sorun yoksa endişe etmeyin. Sarılık kakayla atılıyor. Benim kızım 23 günlük ilk günden beri 2 saatte bir emziriyorum ben. Sağlık ocagına götürüp muayene ettirin aklınız kalmasın