Esen01 Adet gunumde test yaptrdim 33 beta hcg çıktı smdi 4 gun gecti yeniden yaptrcm kac olması gerekiyor tecrubeliler yazabilir mi
Byby99 Esen01 kaç olması değil de düzenli artması önemli canım. 2 günde bir 2 kat artıyorsa sağlıklı gebelik demektir
Sevdaelmc Esen01 2 kat artış olması lazım canım yani en az 33 iken 66 iken 132 gibi düşün 2güne bir beta takibi olması gerekir cunku sağlıklı bir gebelik mi değil mi diye
Deletedmom_5 Esen01 2 gün sonra 2 kat artmasi gerek 130-140 civarı hatta daha fazlasi olmasi lazim suanda
Esen01 Sevdaelmc siz de gebemsnz ? Benim bulungm yerde hemen gidilmiyor diye 4. Gune kaldi icim icimi yiyor yakın olsa coktan gidip yaptrmstm 🙄
Nazli06 Deletedmom_5 bende tüp bebek tedavisi ile kaldım arkadaslar yedinci gün 75 çıktı 9 cu gün 250 çıktı 11 ci gün 1685 çıktı iyimi sizce
Esen01 Nazli06 bence iyi amac zaten yükselmesi heralde oyle okudum nette ama.yine hamileler daha iyi bilir tabi
Deletedmom_5 Nazli06 evet cok güzel yükselmis hayirli olsun. 1500 ün üstüne ciktigi icin kese görünür zaten :)
Deletedmom_5 Esen01 Yok canim amaç sadece yükselmesi değil, amaç iki günde iki katı kadar yükseliyormu o önemli. Az yükselmeside sıkıntı yani