Arkadaşlar benim sütüm sezaryan olmama rağmen geldi ama oğlum memeyi almadı bende sağa sağa azattim çok az geliyo oda doyurmuyo ayrıca sariligida var doğum yapali bir hafta oldu bebek maması kullancam aptamil mı bebelac gold mu sma mu kullanım hangisi gaz çıkartıp kilo aldiriyo