ekimannesi3 Ben 4 kilo aldım şu ana kadar 57 le başladım 61 olmuşum 70 le tamamlayabilir miyim acaba 🙈
Yeni-anne4-02 ekimannesi3 53 le başladık 58 olduk 😬😬 doktor hızlı gittiğimi söylüyor ama nasıl durdururum bilmiyorum düzenli yürüyüşe rağmen aldım çünkü
Susamtanem1 ekimannesi3 23+2 68 ile başladım 2 kilo verdim ama şuan 69,5 ile devam 3,5 almış oldum ama korkuyorum🙊🙊
Derinkrc Benim 2. Gebeliğim. 66 la başladım 71 kiloyum şuan. Bende 80 le tamamlamayı düşünüyorum 😀 Daha bilinçliyim dikkat etmeye çalışıyorum. İlk gebeliğime kıyasla mükemmel durumdayım 5. Aydayız artık. İlk gebeliğimde 27 kilo almıştım 😂
ZeynepUstaaa Yeni-anne4-02 hamile olduğumu bilmeden önce kusuyodum doktora gittim miğdeni üşütmüşsün dedi ve antibiyotik yazdı onlar beni daha beter etti 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim o sırda baya bi iştahsızlık başladı anca anca iştahım yerine geliyo
Yeni-anne4-02 ZeynepUstaaa bende de hiç bir şekilde bulantı dahi olmadı iştahımda aynıydı ondan aldım
Ezgihrcnn ekimannesi3 merhabalaar bende varım 🥰 1.65 boy 65le de hamile kaldım 67.700 geliyorum bugün güzel geldik bence böyle. Ama iştahım inanılmaz açıldı. Kıtlıktan çıkmış gibi yiyorum bir haftadır. Alıcak gibiyim. Birde kabızlıkta aldırıyo zaten 🤭 75 olmadan kapatmak niyetindeyim
melegim_ve_ben ekimannesi3 60 la başladım.58 oldum.Simdi yeni 59-60 arası gidip geliyorum😁 Bu gece 20 haftalık oluyoruz🤰
Yonca05 19+3 62 kilo ile başladım 60a düştüm şuan tekrar 62 oldum. Kayıp ve kazanç yok başladığım noktadayım 😄
Esenburhan123 ekimannesi3 bende 72 ile başladım 67 tim şuan 19+3 bebek kilosu iyi mide bulantım yeni geçti
Iby Bende 1.66 boyundayim 49.7 ile basladim 49 a dustum ancak su an 54 kiloyum 😬 20+0 olduk hic bulanti kusmam olmadi ama hic istahimda yok umarim max 60 ile tamamlarim hedefim o
rsm_0026 ekimannesi3 65 kilo ile hamile kaldım hala 65 kiloyum hamileliğimin başında 60 a düştüm şuan aynı kiloma geri geldm