Deniz678 Merhaba anneler. Çin takvimi konusunda birçok şey söyleniyor. Doğruluğu ne kadar gerçekten merak ediyorum. Öğrenen annelerimiz cinsiyeti bana söylemeden doğum tarihini ve son adet tarihini yazabilir mi acaba doğru çıkacakmı 🥰
Deniz678 beren_r sok adet tarihi 17 18 den sonra diğer aya bakılması lazım. Yani siz şubatta hamile kalmış oluyorsunuz o şekilde baktım 🥰
Deniz678 beren_r evet bende yeni öğrendim bunu son adet tarihi değil aslında hamile kaldığın ay ile hesaplamak gerekiyormuş☺️
Deniz678 UralYlmz ben sizin hamile kaldığınız ayı Şubat olarak hesaplamıştım. Eğer Ocak olarak yaparsam erkek çıkıyor 🙂
Deniz678 DuyguKasap erkek çıkıyor eğer kasım ayında hamile kaldıysanız. ekim ayının 30 yada 31 inde hamile kaldıysanız kız o yüzden tam kestiremedim😍 neyiniz olacak🥰