Yesima_09 süt gelse de çalışmıyorsanız da gerek var, alın aldırın arkadaşlar. Ben haftada bir de olsa sağım yapıp dolaba atıyorum hem göğüslerim boşalıyor mastit riski azalıyor hem de acil durum sütü birikiyor. İlk zamanlar az sütüm vardı bol emzirme ve pompayla çoğaldı. Bir öneri de, bir memede bebek emerken pompalayın daha güzel çıkıyor süt 🌺