Ilahe 39cu Haftama Bu Gun Girdim Krem Rengi Akinti Oldu Birazcik Ne demek oluyor Bilen varmi ??Sizde oldumu?Boyle biwey normalmi ya acilmi?doktora gitmek lazimmi? Cok tedirgin oldum wimdi 😣😏boyle bi wey olmamiwdi hic
Acemianne2 Ilahe canım ben daha dün kontrole gittim bende 37+2deyim doktorum koyu kırmızı kanama akıntı olmadığı sürece panik yapmamam gerektiğini söyledi akıntılar normalmis bu haftalarda
uleErenTozkoparan Ilahe bende 37 deyim aynı şekilde akıntılar var normal sanırım kan veya yapışkan koyu bi sıvı olmadıkça korkmaya gerek yokmuş