Kbrpsygt Tugce_arbag o bendese olmuştu ve uzun süre gitmemişti hafta ilerledikçe kendiliğinden gidiyor doktora söylediğimde fizyoterapi ile görüşmemi söyledi gitmedim ama geçti sonrasında
balkupumm Tugce_arbag kuzum geçen hafta çok zorlandım eşimin desteği ile oturup kalktım.kas gevşetici krem mutlaka kullan ve sarı kantaron yağı çok iyi geldi ikisinide tavsiye ediyorum çok şükür geçti
[silindi] Tugce_arbag bende de oluyordu geçen hafta sordum doktora damarların genişliyor bu sebeple agrı yapar bacaklarını soguk suya tut ve kalp seviyesinden yüksekte tut dedi
Tugce_arbag Kbrpsygt yürümekte çok zorlanıyorum otururken kalkamıyorum inşallah benimde geçer Kbrpsygt
durununannesiiiiii balkupumm kantoron agrıya iyi geliyormu acaba benimde bel agrılarım artmaya başaldı iyi gelirse kullanayam bende 👍
ibassoy İdrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilir ama ben 37 haftadayım 3.aydan beri çekiyrpum geçer diyorlar geçmiyor doğumdan sonraya ümidim