Hamilebirisi_ Kızlar normal doğum düşünüyorum. Bikini bölgesi için ağdaya sizce kaçıncı haftada gidilmeli Bir de bikini bölgesine son haftalarda ağda yaptırmak zararlı olur mu/ doğumu tetikler mi acaba?
Krizantem_ Hamilebirisi_ Ben geçen hafta 37. Haftam da gittim. Doğumu tetiklemeyi bırak yarim cm açılma bile yok😂
Hafissee Hamilebirisi_ 15 güne bie gidiyorum ne çıktıysa onu alıyo hem daha rahat oluyohem acımıyo kısa olunca
Senemunlu Hamilebirisi_ gebeligimin basinda sonuna kadar gittim 39+4 te dogumum oldu. Ben inanmiyorum oyle birseye doktorumda kisitlamadi.
Adaadaada 34 haftalik gebeyim hamile kalmadan öncede agda yapıyordum gebeliğim boyuncada 20 günde bir agda yaptırıyorum hiç sorun yaşamadım ilk gebeligimdede aynı sistem devam etmiştim agdanin doğumu baslatcagini dusunmuyorum
Melike-Alya Bende 37. Haftama girdim iyice son haftalarda gidiyim diyorum ama aniden bi sancım falan tutarsa gitmediğime pişman olurum diye de tedirginim bilmiyorum yaa
Elakeskin Melike-Alya 38+3 deyim bugün gidicem canım çünkü ağrılarım çok doğum ne zaman olur belli ollmaz git bence
Melike-Alya Songultugraaa Gidicem canım zatende burda 40 haftayı geçenler falanda oluyor ya öyle olursa o zmana tekrar yeni yeni çıkmış olur ağda yaptırabilirmiyim acaba . İlk defa kuaförde aldırcam normalde hep kendim evde yapıyorum ağdamı
Songultugraaa Melike-Alya 40 a kalan çok nadir oluyo cnm ama tabi Allah bilir kalsa dahi 3 hafta olmuş oluyo yeni yeni çıkmış olur kalırsa gider aldırirsin tekrar ama kalmazsa zaten çok hafif olmus olur oda sıkıntı olmaz zaten ama sen biran önce hazırlıklı ol çantan ve kendin
Sisi Hamilebirisi_ doğumu tetikleme gibi bir sakncası yok canım. Özel bölge hariç kendim yapabiliyorum. Şuan 32 haftalığım kendim aldım özel bölge hariç 36. Haftada komple vücut gidicem ağdaya birde 38 de gitmeyi planlıyorum daha da 40 ım çıkınca gderim😅
Melike-Alya Songultugraaa çantam falan 31. Haftada hazırladım herşeyim tamam beni düşündüren tek konu buydu hatta post bile açtım kaçıncı haftada gidiyim falan çok nadir yazan oldu pek kimse umursamadı ilgin için teşekkür ediyorum canım 💐 en kısa zmanda gidicem inşallah 🙏 sen kaç haftalıksın acaba 🤗
Songultugraaa Melike-Alya 30 oldum bende iki gün önce komple ağda yaptırdım ilk oglumu 38 de doğurdum o yüzden 38 e bişey bırakmak istemiyorum bir iki haftaya çantasını bende hazırlarım agdaya da daha 2 veya 3 kere giderim ondn sonra nasipse doğum cnm 🤭
Melike-Alya Songultugraaa Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰 Benim ilk gebeliğim o yüzden tecrübesizim birazcık burayada yazıyorum bazen bi kaç kişi ya yazıyor ya yazmıyor sizin gibi yardımcı olan insanlara çok nadir denk geliyorum 🥰🥰
Esmanurs Hamilebirisi_ canım ben geçen hafta gittim 36haftalıkken yani doğumu niye tetiklesin deri üstünde yapılan işlem :) hiçbişey olmaz korkma. Ben dogum olmadan uzarsa tekrar gitmeyi düşünüyorum hatta