34+0 haftalık hamileyim kızlar mide yanması mı yemek borusu yanması mı anlayamıyorum ama üzerine çay bile içsem yakıp geçiyor gaviskon şurubum var ama ne süt ne şurup hiç bi fayda görmedim yardımcı olabilecek var mı aranızda geceleri de uyuyamıyorum bacaklarımın arasına yastık koyuyorum sağa dön sola dön karnım çok rahatsız ediyor beni bebeğin hareketleri iyi ama bu rahatsızlıklar nasıl geçecek