Merhabalar .. tetanoz alışı 20. Ve 24. Haftalarda olmak üzere iki defa yapılıyor . Sağlık ocağımda bana öyle söylendi aslında sağlık ocağına hamileliğinizi bildirdiyseniz sizi arayıp bilgilendirmeleri lazım tabi bazı sağlık ocaklarda siz sormadan söylemiyor .