yeteravci canım bizde 21 olucaz bizdede aynı durumlar. Dün çok korktum. Arabanın kapısını örterjen rüzgar çıktı ve göbeğime çarpı. Sert değildi ama endişendim takip ettim hareket etmedi hiç. Sırt üstü yattım çikolta falan yedim konuşuyorum hiçç haraket etmiyo. Gece oldu artık. Kuruyorum kafamda. Acaba bebeğimin başı o çarpan taraftamıydı bişeymi oldu. Ben ağladım ağlayacam yaş gözümde duruyo. Bebekte annenin stresini hissediyo ya uyuyodu sanırım uyandı bi tekmeledi. Çok korktum. Öyle bi oh çektimki. O yüzden bişey yokken korkma bak Allah korusun göbeğini koru. Bu haftalarda düzensiz olurmuş zaten benimde ilk gebeliğim tecrübesizlik var işte endişede bitmiyo ama bu aklına gelsin diye anlattım sana 🙏🏻 Ferah tut içini