Merhaba sayın anneler, eşimle tatile gitmeyi planlıyoruz nasip olursa. 2 gün sonra doktor randevum var ama bende sizin alacağınız önlemleri merak ediyorum. Tatile gittiğinizde veya gideceğinizde en çok dikkat edeceğiniz şeyler neler olmalı. 3 aylık hamileyim hemen hemen 8 saatlik bi yol olacak. En korktuğum enfeksiyon kapmak veya üşütmek. Sizce tatil yaparken en çok nelere dikkat etmeliyiz? 🙏🏻